Godmiddag

Hejsan godmorgon för vissa kan jag tänka mig, jag sitter just nu vid datan och tänker lite på vad jag ska hitta på för kul idag, ska nog dra till café vasa där fia jobbar och ta en liten fika :)
Kan bli gott.
Skulle egentligen vart med malin men det sket sig tyvärr.
Men men, stängs en dörr öppnas en ny, kom just på att fia åker snart till thailand :( buuuhuu hur ska jag klara mig i 3 veckor utan henne.
Får prata av mig nu med henne så jag klarar mig fan, den 16 åker min pingla :/

Har ju inte skrivit på några dagar för att i söndags så fick jag ett jävla ryck hade ingetiing att göra så jag satte mig på bussen och pkte till cissi :D helt ur luften var det jag ringde bara och sa vilken tid jag var i borås typ :D har ju inte träffat henne på ett bra tag :D Jag & sally packade ner oss och åkte iaf, vi åt spice and rise i borås också jag & cissi, såå jävla gott och så in i helvete starkt.

Cissis nya katt katelena tror jag hon heter/stavas :P
Hon gick efter sally vart hon än gick :P sally sket i henne men hon tyckte inte om när katelena satt och fiskade efter hennes öra :P
hahaha.

Ska ner & äta lite nu sen blire stan..


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0