Pay it forward

Det är en av mina favorit filmer.
Den är vacker och helt unik i sitt sätt. Den prickde mitt hjärta i så många sätt.
Det rörde mig och fick mig att tänka, den måste verkligen ses.

Här är några film tips. Dom är verkligen mina favoriter..

- Twilight / newmoon.
- Titanic, många har säkert sett den.
- Tropic thunder, så himla kul
- Green street hooligans, älskavärd.
- One last thing, otroligt underbar
- Beck, alla filmerna är mystiska och otroligt bra.
- PS, I love you , vacker.
- The notebook , den bästa filmen jag någonsin sätt
- wrong turn 1, 2 & 3 , psykfilmer allihopa.
- click, adam sandler vad mer kan man säga.
- 50 first dates, haha skratt förlänger livet.
- tjenare kungen, svensk punkfilm sevärd
- Johan falk, allihopa är bra kriminalfilmer
- game plan & gridiron gang, riktigt bra.
- the devil wears prada, otroligt bra, rolig och sevärd
- uptown girl, dakota fanning är otroligt begåvad
- Year one, jack black fett bra och rolig
- taken, riktigt bra.
- män som hatar kvinnor, flickan som lekte med elden & luftslottet som sprängdes, BRAAA!!
- ruch hour 1, 2 & 3 . Kul och jävligt bra!!
- John tucker must die, riktigt bra
- sex and the city, det är en självklarighet
- how to lose a guy in 10 days, bra och rolig
- fried green tomatos, sorlig och bra gammal
- bride wars, vänskap och kärlek
- i taket lyser stjärnorna, sorlig och bra
- när mörkret faller, svensk ch otroligt fångande
- Ghosts of girlfriends past, fin som satan.

Jag är en filmnörd, älskar film.

det var några filmer jag sett och älskar iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0