grattis morfar.

idag är det egentligen morfars födelsedan!
min älskade morfar är redan 80 år.
Dom som inte känner honom vet inte hur mycket han har gått igenom, hjärnblödning socker sjuka, tidig pension från sitt jobb som han älskade. & en massa barn och barnbarn. han älskar oss alla men man ser att han blir svagare säger folk.
Jag vill inte ens tänka tanken att en dag finns han inte mer.
Jag får inte tänka så, min morfar och jag har en bra kontakt pratar mycket på telefon med varandra och umgås på landet och så. Han lär mig saker och han tycker det är kul när jag visar vad jag kan.
Han har lärt mig mycket om en massa saker min morfar.
Han är den finaste man kan få.
& mormor det finns inga ord för hur mycket jag älskar dig.
jag har alltid varit det barnbarn som varit hos er emst när jag är ledsen och arg kommer jag till er för ni tröstar mig och gör mig glad.
Ni är så sjukt underbara.

jag älskar mina morföräldrar.
Ingen har sådana grymma snälla underbara speciella gosiga och omtänksamma som jag <3.

Kommentarer
Postat av: Moster Anna

Vilket vackert inlägg, du är en underbar liten tjej!

Moster Anna

2010-02-05 @ 21:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0