I really hate waiting.

Orkar inte skriva pa engelska men hoppas ni fattar vad jag skirver enda..
Jag har nu suttit och vantat i 5 och en halv timma, fan rekord.
Bussarna fran reading gick 09:30 sedan 18:00 sa var tvungen att ta den tidiga. FYFAN! Vilken vantan, hoppas allt gar bra nu och sa har inte hittat min gate en men det ska val losa sig hoppas vi pa.
Far snart ga in och shoppa bland godis sprit och cigg. Far se vad det blir for nagot. Om det blir nagot, ska ju spara nu till festande och klippning >) sedan har vi ju skidresan med, men we`ll see how it goes.

Dom som kanner mig val vet hur mkt jag tycker om att vanta, jag avskyr det. varsta jag vet och skrikande barn svettiga araber mm, fyfan denna dagen e den varsta i mitt liv. Blllleaach!
Om man ska ga och hitta sin gate nu kanske inte sitta har och ruttna bort :) haha.
ha dt bra allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0