& jag som trodde det skulle bli en bra start!

Ja hur kunde man vara så dum och börja tro att saker ska bli bra, när det gäller mig så skiter sig allting.
lady silsoe sa ju att det såg bra ut men daisy. Men tydligen inte tillräckligt, hon bankade mitt självförtroende ner i botten igen, jag är tydligen för kort . Hon tycker inte jag kommer åt hästarna.. Dte är ju faktiskt ingeting jag kan hjälpa isf. Är bara så jävla ledsen för jag trivs här och ville och trodde allting skulle bli bra.

Men men bättre lycka nästa gång då, om det blir någon nästa gång jag orkar inte få några mer nej. Jag orkar ingeting just nu är bara så jäääävla ledsen. Ville detta så hiimla mycket..

Bra start på 2010, jävla fanskap!!! härligt första inlägg också, ne jag är så jävla nere nu vet inte vad jag ska göra. när jag kommer hem blir det fan intensivkurs så jag har mitt jävla fittkörkort. Då kan man ju iaf börja på spårvägen, men kommer ju säkert få ett nej där med.

Lika bra att lägga sig ner & dö känns det lite som alltså, så jävla misslyckad.

hejdå!


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Hannis!

Du vet vad du har - men inte vad du får!Jättetråkigt att du är för kort för hästarna, men vem vill vara 1,80? Du duger som du är! Den här tiden har gett dig erfarenhet, nu får du gå vidare med nya mål och handlingsplaner. Vet du vad; Jag är inte ett dugg ledsen över att du kommer hem igen!Vi håller ju för guds skull på att längta ihjäl oss efter dig, love moster

2010-01-02 @ 09:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0