back home.

Jo det gick fan bra att plugga med RuTaN.
Hon fick en massa smycken av mig med, och såklart vänskap ringen jag köpte ;) som jag har likadan. Jag vet vi är 4 år gamla, I don´t care.
Vi pluggade lite och det gick fint, sedan blev det lite foto och så :)
Sedan skulle hon äte food så jag gick hem och ut med hundarna :) härligt med en go promenad.
Just nu kollar jag lite på tv och tänkte kolla på twilight new moon igen ;) mums.
Får se vad som händer senare, ska väl ut med hundarna en promenad igen innan jag somnar :)
härligt.

älskar att vara med lille RuTaN, blir alltid på bra humör. Hoppas vi ska ses snart igen vi båda har ju lite att göra och så. Men hoppas verkligen på mer tid :) hihih.

Nu kommer bilder från idag :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag älskar dig men ta bort mellanbilden på mig. jag ser inte klok ut XD

2010-03-22 @ 18:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0