17 dagar kvar.

Hej och godmorgon.
Jag har sovit jättelänge idag enligt mig :)
Sitter och kollar in min snygga tv :)
den passar in jättebra, jag passar molly lite tills mormor kommer hit.
Sedan ska jag in till stan antingen träffa Alexandra eller Zophia.
Får se vad det blir av dagen.
Sally är som sagt inte hemma men jag är ju aldrig ensam här hemma.
Både bra och dåligt, elvis gillar att sally inte är hemma iaf, då han kan ligga närmast mig och gosa på morgonen.
Min lilla prins.

Tankarna svallar runt i huvudet på mig, vet ibland inte ens vad som är fram & bak, upp eller ner.
Ibland har man bara så mycket i huvudet att det finns liksom ingen plats eller ork att ta in allt nytt.
Tragiskt men sant.
jag är en person som tänker fruktansvärt mycket på allt.

Under just juletider, på barnen som ser sina föräldar komma hem fulla.
Jag klagar på att min släkt kan vara tråkig, men jag har en släkt här hemma som skrattar och har kul. Vi har julmat på bordet och tomten kommer med klappar. Jag klagar på det? jag har ju en julafton iaf. vad är det med mig jag ska ju uppskatta det som finns, det tänker jag mycket på.
Jag vill göra det bättre för andra, det är också därför på juldagen jag arbetar gratis för stadsmissionen i göteborg.
Ger ut mat som är donerat och kläder till behövande, det gör mig så flad att jag kan hjälpa till.
Jag tycker fler ska ställa upp..




Nu ska jag gå ner för Julia carolinas kompis är utelåst så hon ska komma in lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0