18 dagar kvar till julafton.

Jag har börjat att räkna ner dagarna och jag kommer att jag det ända fram till julafton :D
Här kommer update av dagarna jag missat ;)

Igår kom jag hem från angered, yes biatches.
Gjrde inte alls mycket igår just efter det. Fick äntligen låna flickan som lekte med elden av elin alkehag och tittade på den :D träffade sedan julia och hennes kille tog några cigg :) gick ut med sally och sedan chillade :D

Idag har jag fått en ny tv, av mamma :) egentligen av molly..
Har installerat den nu och den är ok en 32 tum. bilden är lite cp men det går nog att fixa på inställningarna ;) haha.
Ska nu iväg och träffa malin öström en snabbis :)
Imorgon har jag en massa ärenden så ska sova rätt tidigt iaf ;D

Sally rally är hos maritza :) hon ringde imorse och saknade henne :) hehe så söt är hon så vi släppte av henne där dom skulle göra massa roligt :)
Min lilla ängel. Hon är för underbar den lille hunden,
finns inget bättre.

Får börja dra mig nu, malin blir så sur när jag är sen ;) haha..
Pusspuss.


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha vad ör det för skitsnack??? jag blir inte alls sur när du är sen:P hahaha fuling på dig! :D det är ju alltid jag som är sen!:P see yah later bitch! :D

2009-12-08 @ 16:59:26
Postat av: Anonym

haha vad ör det för skitsnack??? jag blir inte alls sur när du är sen:P hahaha fuling på dig! :D det är ju alltid jag som är sen!:P see yah later bitch! :D

2009-12-08 @ 17:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0