4 dagar kvar, till england!

Nu börjar tiden gå fortare & fortare :D
Yeeeah!
Längtar som fan alltså om jag bara kunde få upp förrådds dörren hade varit kul så jag fick ut alla mina saker.
Får be carro hjälpa mig eller något, fan sjukt svårt och TRÖGT!
Imorgon kommer ida, vi ska på julmiddag hos mormor sen blir det väl lite vindrickande och jävla massa catchup.
Hoppas på en lyckad helg :)
Pappa kommer på söndag kväll/eftermiddag.
Vi ska ut o äta lite eller ngåot. får se hur det går.

idag var sista dagen jag följde molly & julia, det är hemskt iaf på ett tag.
Kommer inte behöva vakna och säga till dom att byta om och skynda sig.
Inte spela fia med dom om det finns tid kvar. Märker hur mycket jag kommer sakna dom små skitungarna .
fan dom växer sig fast på en :P
mina älsklingar dom vet att dom är allt för mig.


Ska kila nu ska först hem till mormor sen hälsa på sally, sedan in mot stan !

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0