ännu en dag utan att fått något gjort.

En till dag har gått utan att ha fått något gjort.
Jo fixat nya ridkläder, fick låna av moster. Termoridbyxor och väst :D
sedan köpte jag ett par nya ridbrallor!
Så nu är man redo, eller icke.

Har inte packat ner någoting.
ååh känner ångest över att jag verkligen måste göra det snart!
Börjar nog imorgon, har börjat slänga en maaaasssa skit från mitt rum.
Jag är för duktig.
Imorgon ska jag fylta upp sängen mot väggen och skura HEEELA golvet riktigt bra.
fan va jag kommer vara stolt över migsjälv!

Pratade med min vän ida idag :)
Förhoppningsvis kommer hon hit på Lördag :)
hon har inte vart hos mig på eeevigehter känns det som :)
Gött att träffa henne innan jag åker iaf.
Så får hoppas att det går vägen, ska hinna träffa några till innan jag åker med.
Måndag ska jag ju vara barnvakt hela kvällen tills alexandra kommer och ska sova hos mig.
Hon ska följa med och lämna mig på landvetter.
Nu märker man att detta är real.
Det är liksom dags nu snart att åka.
Jag är så himla nervös.
Men också självsäker!
Zophia är snart framme i Thailand den fubbisen.
Pratade lite med per på sms ska träffa honom jag har ju hans tröjja som fia glömde i min väska.
& fias skor och väska ska jag lämna till honom med. Han träffar ju henne innan mig.
Var hemma hos moster idag med som nyss kom hem från thailand. Lyxigt.
Vill med åka till något varmt land ! :(
Men jag ska iaf ha det skit mysigt ;D mohaha.




PUSS & Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0