arg som fan

Jag blir så jävla besviken på folk alltså man litar på att dom ska hålla det dom lovar men gör liksom tvärtemot.
vad fan är det för jävla stil?
Blir så trött på att dom inte ens kan prata som vuxna människor, herregud!
Som sagt jag är rätt trött på många men vissa av dom många är jag verkligen spyfärdig på.
fan falska patetiska as, måste bara aggra av mig lite.
blir så jävla ledsen för jag trodde jag kunde lita på er, trodde jag kunde prata med er utan att ni går runt och snackar om det, skyll inte på att ni var fulla för det gör mig bara ännu mer arg.
Ni gör mig verkligen ledsen.. Hoppas ni är nöjda nu.


 Iaf nu har jag presic käkat frulle och ska ut igen ska släppa ut rusko på trädgården och sätta in wilfred och sydney i skrittmaskinen, det kommer bli ett rent helvete så mkt energi som dom två har, sedan blir det att sätta in flickorna.. dom är lugnar eller dom flesta inte millie hon älskar skrittmaskinen, bara solen kommer fram idag eller att det regnar så akn man börja rida snart, glashalt på hela gården är det fick putta lady silsoes bil ut för gården för hon bara halkade runt.. men men dags att dra.. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0