bara en i mängden.

Jag är inte som alla andra, du kanske tror det men det finns inte en enda som är en gnutta lik mig.
Jag tycker att du ska titta på mig, verkligen se mig.

Just nu är jag påväg att åka till alexandra och ska möta henne på jobbet :)
Sista dagen typ :/ men hon ska ju sova hos mig på måndag - tisdag.
Längtar till helgen som fan, vet inte varför riktigt :)
Ida ska komma såklart, nu blev det helt fel.
Men jag tror jag längtar på att dagarna ska gå fortare också.
Vill att allting ska gå fort ;D

Jag kollar lite på Las vegas, Så jävla bra show.
jag kommer sakna svenska kanaler faktisk.
På söndag kómmer pappa hit också, vi ska äta lite och så ska jag få en julklapp :)
woho, fick julklapp på posten idag med från min faster Barbro:)
det var en gaffel&kniv.
Samlarobjekt
Men nu får man börja ta på sig då för att åka :)

 

See Ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0