Barnvaktning.

Idag har jag passat lilla agnes :D
Den lilla busungen alltså väldigt mysigt..
Den lilla sötnosen och jag har gjort en massa, gått en massa så den lilla sötnosen var så jävla trött efteråt :P haha
Nu sitter jag här vid datan och skirver lite :)
Sally och dom 2 andra ligger däckade i sängen :D
Sally ska till leo och maritza sen :9 vill kinte att hon ska vara hemma helt ensam, plus dom saknar henne så :)
Ska snart lämna av henne och sedan blir det möta fia i stan och handla en tröja :)
 
Gårdagen blev helt okej :9
mötte fia i stan och åt på hennes jobb sedan när hon slutade kom per och jan utanför dom var & övningskörde :D
vi åkte runt lite, sedan blev det frölunda torg snabbt jag och fia gick till bik bok hon köpte en kofta och jag en mössa :D hehe, sedan fick jag skjuts hem :D häärligt.
Gick ut med sally en långis igen och sedan träffade jag malin vi började så på 50 cents film live ritch or die tryin.
Helt okej men hann aldrig se klart för desperate housewifes började :D
älska desperate.


Nu ska jag dra mig iväg
. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0