en vecka & en dag!

Ja idag var det den viktigaste dagen på länge.
Skulle rida för lady silsoe, och det var nu hon skulle se om jag dög eller inte.
Det gick okej, daisy var pigg som fan, elaja red först sedan var det min tur hon tyckte det gick bättre än förväntat :S. men men jag var besviken på migsjälv plus jag avr nervös som bara den. Men jag sa det till henne och hon förstod.

Imorgon ska jag rida ut med Heth får se hur det går då. Jag hoppas på det bästa verkligen. jag ville att hon skulle förklara lite mer vad hon tyckte var bra & dåligt, jag är rätt kort så kom inte åt henne riktigt, men det blir bättre när jag lärt känna henne.

Ska gå ut och gå en liten snabbis nu tänkte jag :D haha fan va jag är duktig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0