England dag 2

Godmorgon, vaknade och var så jävla trött gick ändå och la mig 9 här i england alltså 10 svensk tid vilket är mycket ovanligt för mig men hade ju dock bara sovit i ca 2 timmar igår natt.
gick upp 07:15 skulle vara ute på gården 07:30.
Som många vet så äter jag ingen frulle så jag kunde sova längre :P
dock fick ´jag veta att vi äter frukost här när jag är klar med morgon sysslorna.
Så det blev fodra alla djuren, fan nu kom jag på att jag inte skrivit vad det finns för djur det gjorde jag ju bara på facebook. Tar det längre ner då.
Jo fodra alla djuren och mocka åt milli och wixxi.
för dom var tvungna att byta boxar med dom två som står ute, alltså två hästar men jag har inte lärt mig deras namn (a) doris hette en tror jag ska skriva upp alla namn idag :D
Sedan byta boxar på dessa och fylla på foder och hö tills lunch / kvällen.

Så nu sitter jag här inne när dom andra äter frulle, kan inte äta såhär tidigt plus vi åt middag vid 8 igår så.
men iaf det finns på gården:
5 katter
ca 30 får
ca 45 kor/kalvar/tjurar
8 hästar & en shettis
1 hund
ca 40 höns & 2 tuppar
& ett miffo och det är jag. ha ha ha

jag ska försöka få in lite bilder från mobilen men fan denna datan är helt cppp.
fucking hate it.

hoppas alla har det bra i sverige jag ska försöka blogga lite mer sen.



PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0