Ett sista inlägg för idag.

Jo jag behöver lätta på trycket i min hjärna litegranna.
Det är såhär jag vte att det kommer ett nytt år nu och så, jag vte bara inte om jag är redo att släppa 2009 och släppa fram 2010.
Hände mycket bra saker 2009 men ändå mycket dåligt.
jag vill bara ha ett svar för att kunna gå vidare med detta året och det är om jag har någon chans i världen med dig eller om jag ska ge upp helt.
ÅÅh va jag vill att du ska skriva, att du vill samma som mig men jag har gjort mig redo på motsatsen vilket i störa sanorlikhet kommer att bli.
Man kan alltid hoppas och drömma.
Jag ska inte deppa för en sådan sak, har massa att se framemot 2010.
- fia kommer hem
- jag är i ENGLAND
- mina underbara fyller 20
- fia och per kommer & hälsar på mig (förhoppningsvis)
- bästa sommaren någonsin :D

bara lite av allt som jag ser framemot.
Detta året ska jag verkligen försöka göra till det bästa.
Ska gå vidare och hitta det jag söker, jag ska inte vila förrens jag hittat det jag vill ha.

Mitt nyårslöfte kommer vara;
var stark, börja prata med vänner vid problem ( dom vill ju faktiskt lyssna "vissa")/ öppna dig mer så folk kanske se dig för den du verkligen är, gå ner i vikt & vara den glada hannah jag  är:D

Kommentarer
Postat av: Moster Anna

Hej gumman!

Jag har suttit och läst din blogg och sakanr dig så jävla mycket.

Vad hemskt att du ramlat av en häst, hade du väst på dig? Lova att vara rädd om dug, vi älsakr dig så mycket, moster anna, morbror rickard, fotbols Tim och lille anton

2009-12-31 @ 00:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0