god jul på migsjälv

Idag är det jag som firar jul här:) woho
ska bli skit kul, jag fick en present av lady silsoe och hon fick min :) hon blev glad, hon fick en flaska vin av mig och en påse salt lakris dom har ju inte det här så jag tyckte att det var en kul grej, man märker att hon är uppmärksam på en och bryr sig för min julklapp var ett par vantar jag såg i affären när vi åkte dit igår men hade inte min plånka med mig, jag har ju massa vantar med mig men dom läcker in ef´ter ett tag :/ för jag glömde mina super vantar hemma tyvärr slarviga jag.

13 dagar kvar till zophia kommer till sverige igen, vill träffa henne men jag får nog vänta till den 22 februari när jag kommer hem, hihi hon fyller ju den 26 så hon får sen present tidigt. har redan bestämt vad det ska bli för ngt.


Nu hoppas jag snön kan regna bort så jag kna börja rida, den första hästen jag ska ta tag i är wixxi, vill egentligen börja rida milli men hon är så smal så hon måste äta upp sig lite, hon får nästan 3 ggr mer mat än wixxi inte i hö utan havre och någon anna skit :P jo kornkross och alfalfa eller vad dom sa att det heter :P
jag  vet inte riktig än vilka hästar jag ska rida, och just det det finns inte 9 hästar bara för igår fick jag veta att dom har 2 st till shettisar som går på fältet längre bort. naaajs !
så det är exakt 11 hästar plus inte 25 får utan snarare 50 får,. my bad,
har börjat fundera på att skriva lite mer på engelska i bloggen, men men vi får se.
en sak också jag vill tacka den som uppfann tv på internet som tv4 play och så.
hallelujja!!

jag är arg nu med elaja kastade massa snöbollar på mig idag och det var typ isbollar, gjorde fan skit ont och när jag skulle kasta tillbaka kom dom antingen 5 meter för långt , eller åt höger/vänster prickade inte honom en ända gång :/ buhu men amy hjälpte mig lite..

nu ska jag ut och hämta ägg och se ifall hästarna har skitit, kanske sätta dom i skrittmaskinen också hade vart gött ska sätta in fölen först för dom behöver fan springa av sig och man kan ta på strömmen då med så dom inte hoppar för mkt mot väggarna..



Fet kyss från england!

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0