god jul sverige!

idag den 24/12 är det ju julafton. trevligt men här i england firar man julen den 25, så jag får vänta en dag extra med allting :P haha, det blir turkey and english stuff imorgon :D ska bli spännande, lite pirrigt att fira med en familj jag inte känner det ska komma några till hit, lady silsoe´s son hennes dotter är ju redan här och så jag, sonens fru, elaja och chris och heth och hans döva kompis!
Har säkert glömt ngåra för jag är iunte så insatt i vilka som kommer. det tråkiga med att fira imon är att alla är upptagna idag :P
haha, hoppas iaf att alla har en bra jul.

just det, lite om vad som hänt idag.
var på fältet för att mata dom får som går ute, då får en av baggarna psykbryt ¨på mig och börjar jaga mig lver hela  fältet elaja bara skrattar och hejjar på typ. Har aldrig sprungit så snabbt på väligt länge var helt död. men inte bara det. en av tupparna blev jagad av hönsen och hoppar upp på mig bakifrån jag höll på att skita ner mig, och fick ca 900 kg på min fot idag med, skööönt!

lite av min dag :D imorgon blir det att jobba snabbt för gästerna kommer vi lunch :D

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0