god morgon good morgon!

idag började dagen med att jags snooozade för första gången i mitt liv.
jag vet det är helt magiskt, men det gjorde mig också försenad,som tur så var heth också det, fick jobba med honom idag för elaja är i london. fyllesvinet.
Är så jävla trött och förkyld :( buhu inte bra alls..
men iaf så är man uppe och på gång som vanligt vi får väl se vad dagen har att ge mig.
Jag har fått en jävla förkylning iaf som jag inte uppskattar. hatar att gå runt och snora
men vafan jag överlever.

idag ska jag fylla på halm till korna och dom 2 st 2 åringar
vilket inte ska bli så jävla kul :P
dom vill så gärna hjälpa till men det blir inget bra när dom hjälper mig :P

sitter och har video samtal med sofie min lilla sockertopp :P
asballt ju :P haha, sitter och snackar skit :P
& vad jag saknar henne den skiten :D


<3



PUSSS

Kommentarer
Postat av: Sofie

saknar dig med skrutten :P

2010-01-02 @ 20:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0