Godmorgon!

Hade med mig mobiel ut idag för att lyssna på musik medans jag mockar och så. Inte bra!
dead by april kom båda deras låtar som det finns myckert minnen och känslor bakom,
losing you och what can I say.. jävligt bra låtar till och börja med.
började sjunga med sedan kom jag på det och minnerna kom tillbaka om flaket och studenten och allt vi gjort tillsammans under åren.
Saknar allt som har med SHR06 att göra faktiskt, vet inte vad det är att vi inte sa hejdå ordentligt eller något.
Men men avd ska man göra glad att jag har kontakten med fia & andrea iaf dom ända jag behöver ha kontakt med.
& dom andra känslorna vill jag inte ta här, är alldeles för smart för det.
Jag ångrar att jag ens gjorde det första gången, att jag ens kysste dina läppar.
Att jag ens såg in i dina ögon och lät mig falla för en sådan som dig, en hjärndöd idiot som inte ser någon annan än sigsjälv.
Känner mig dum och lurad.
Men men tiden läker väl alla sår.


Snart är det nytt och jag kan då få en ny början, till ett bästa året någonsin!
Ska bli skönt att få ett avslut på allt som har hänt.
Vi får se vad som mer händer när man kommer hem igen.
Dags att rida nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0