grattis.

Idag skulle hon blivit 22 år.
Jag hade glömt av det jag skäms för det, men det är nog också för att jag försöker dölja det.
Försöker att glömma bort allting som är tråkigt i livet.
Jag vill inte förtränga dig men att tänka på dig är så ledsamt.
Jag saknar dig, det gör jag.
Jag mår så dåligt över att jag glömde har det uppskrivet i min gamla kalernder.
Men min älskling, jag har tänt ett ljus för dig.
sjungit din sång, & släppt en massa tårar.
Du blev inte gammal alls och det är så orättvist finns så mycket du skulle hinna med, gifta dig, få barn mm.
Det jag vill säga min vän är, spara en plats åt mig.
& jag vill att du ska veta att jag tänker på dig.

Väldigt mycket.
Grattis på Födelsedagen  E.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0