grin time..

Är så jävla depp efter desperate housewifes, så jag har satt på en massa grinfilmer..
kan inte hålla tårarna tillbaka verkligen.
Här är dom.

- One last thing
- Pay it forward
- titanic
- Pearl harbor
- mannen som talar med hästar
släppa löst allting bara böla ut allting, har ganska svårt för det men när man är ensam och har så mycket i huvudet. Man börjar tänka så mycket på allt man förlorat.
Jag bara önskar att allt var som förr, du man inte behövde oroa sig för imorgon. Vara rädd att allt ska falla igen.  Jag vill bara stå upp och kunna känna mig så tryg som jag var då, innan alla problem och dumheter.

Nu ska jag hämta en näsduk, tårarna forsar och jag orkar inte blogga mer.


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0