Hannahs värld.

Hemma igen.
Sov i angered igår för det blev lite sent efter alla filmer vi såg :)
Jag, Fia, Per & Jag.
Vi såg Paranormal activity, The Hangover & bruno.
jag har dock sätt alla filmerna förut så :P
Fia var skiträdd i Paranormal ;) haha lite kul faktiskt.
Sedan kom det värsta bruno den är så jävla vidrig.

Fia väckte oss på morgon den skiten för att fråga om jag skulle med henne till körskolan hade glömt av att jag sa att jag skulle det så det var bara att smyga upp och åka iväg ;) rätt okej.
bokade in mig på intensivkurs i januarii.
sedan drog vi till mölndal för att jag och fia skulle båda till arbetsförmedlingen.
Sedan avr det hemfärd.

Sitter & kollar på min nya fina tv och äter macka :)
Vörtbröd med senap & skinka :) MUUUMMSS!!



Blogga vidare ;)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0