härlig dag, lönehöjning redan innan första veckan (y)

Hejsan hoppsan nu är jag allt mycket gladre än i morse..
Vi har hunnit med mycket idag för imorgon så kommer en av lady silsoes träningshästar hem dolly, henne ska i inte rida hon ska ha semester här ett tag, vi fick flytta ut fåren igen från ladan, det var fan jobbigt..
fan va dom kan springa alltså men dom är lååång ifrån smarta ;P haha, vi fick iaf gjort det och strött upp med halm till henne och till alla korna, plus wilfred och sydney & självklart rasko som går i trädgården idag med, idag släppte vi ut fölen på framsidan av huset, faaaaan va dom sprang ändå hade dom gått i skrittmaskinen i ca 40 min.
vilken energi dom har alltså, snart ska jag gå ut igen och skotta ur skrittmaskinen på bajs, vilket jävla jobb va :P
haha sedans ka millie och wixxi gå lite till.
har ridit lite idag med på wixxi, fan va mysig hon är, vi hoppade lite och lady silsoe var nöjd och tyckte jag var duktig :D haha, hon kunde se att jag var nervös men att jag tycker det är kul..
jag tyckte det gick helt okej kunde kollat bättre och sådana småsaker, är lite ringrostig också.
Men vi pratade lite efter och hon förklarade lite vad som ska göras med just wixxi och så. plus att hon gav mig lönehöjning :D woho.. och min första lediga dag är imorgon!! yes kan sova länge !!
eller till 9 iaf. för halv 10 ska vi åka till stan.. gött !! köpa lite godis faktiskt!!
tjockis!


Å vag jag bara saknar beröring, att ligga och mysa och gosa, pussas och kramas.
myspys alltså.
Pratade med Cassandra igår som är i Thailand :( buhu hon har fan 30 grader i skuggan fyfan.
här är det helt okej går runt i min ACDC tröja :) mys!
Riktigt gött att slippa ha jacka på mig, har också lärt mig vad alla jävla djur ska ha med. jag är fan stolt elaja var fan förvånad! :D

Jag vill med vara i thailand!
med fia och prata av mig med henne..
behöver fia
nu nu nu nu



GRATTIS CECILIA JOHANSSON !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0