Hejdå alla!

Idag gäller det, om exakt 5 timmar ska jag gå upp igen!
Alexandra sitter här med mig som stöd, det kan behövas i stunder som dessa.
Imorgon kommer det bli tårar känner jag.
Redan ikväll kanske ska träffa malin om ett tag och ta en sista cigg med henne.
Jag & alexandra ska göra det.
Sitter och pratar med lite folk på msn, sorligt nog har jag inte ens hunnit säga hejdå till hälften av alla jag hade velat ge en fet kram och en blöt jävla köss.

Men här har ni en fet kram och blöt köss min bebisar.
Ni kommer sakna mig det vet jag, kommer vara inne på msn och facebook så mycket jag bara kan!
Kommer ju vara helt ensam där nere under jul & nyår så alla som hade tänkt ha kul då kan ju tänka på mig :P
hahah. Allt kommer gå skitbra och jag kommer att ha the time of my life.
har massa bra nostagli musik på mobilen som jag ska lyssna på när jag är ledsen och nere och saknar folket här hemma.

Nu blir det ut & sedan sängen tack !



PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0