hemlängtan

kollade på massa kort på mina hundar idag och jag vte inte vad som hände jag bara brast. Fan va jag saknar dom små liven.
Mina älsklingar saknar jag något enormt, vill bara åka hem nu och mysa med mina bebisar !
saknar min säng och mitt rum allting, klart att jag trivs här i england men jag kan inte hjälpa att jag längtar hem.
fick lönen idag med, det var gött plåster på såren.
130 pund rätt gött för 6 arbetsdagar..

idag har jag ramlat av wilfred, det var inte mitt fel. jag skulle höja mina stigbyglar och då hoppar häst jäveln till, faaaaaan föll 165 cm rakt ner på ryggen.
men sen var det upp igen och det gick riktigt bra vi kan svänga åt båda hållen och stanna, idag iaf :P
Sedan långerade vi sydney fan det gick fort som fan ;D
allt annars har gått bra är ledig imon är jag ledig..
& så ska jag shoppa!!!

Kommentarer
Postat av: E - Bloggen om mode & skönhet- Tävling pågår

Bra bidrag :)

2009-12-27 @ 21:38:08
URL: http://hondaremelie.blogg.se/
Postat av: E - Bloggen om mode & skönhet- Tävling pågår

Bra bidrag :)

2009-12-27 @ 21:39:11
URL: http://hondaremelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0