I´m not gonna cry for you.

7 Dagar kvar, just nu om en vecka är jag i stallet hos Lday Silsoe.
Helt otroligt, ska bli så otroligt ballt.
Jag måste ju tänka på avd som händer också om hon inte tycker att jag är tillräckligt bra.
Men jag hoppas allt ska gå väl.

Fick svar av fia på mitt inlägg till henne igår, det gav mig tårar i ögonen.
Den subban kallade mig mongo :O hur kan hon med ;) jag är väl helt normal elller?
haha, jag vte att jag är speciell och xp men det är därför många tycker om mig så mycket ;)

Sitter & snackar med ida på msn lite, det avr ett tag sen känns det som.

Idag ska mamma ficka massa skit till datan så jag kan ha med den i väskan , faan detta blir skit jobbigt ju.
ska väga min väska med datan i & se ifall jag kan ta den som handbagage..
hhm, 10 kg hand bagage får man väl ha?

ajja, dags att börja fixa och dona nu. Ska iväg och lämna sally nu också.
hårt, vill inte lämna pärlan men jag får inget vettigt gjort..
& det känns bäst så.
Ska hälsa på innan jag åker helt klart.
kommer bli jobbiga farväl ju.

& fia åker imorgon, kanske inte ens hinner träffa henne innan :(
Det är sorligt-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0