imorgon gäller det.

Imorgon åker jag, nu börjar jag bli nervös.
Riktigt så också. Inatt kunde jag inte somna låg och vred och vände på mig hela kvällen, var ju skittrött men kunde bara inte slappna av iaf..
Idag har jag molly med mig.
Hon ville verkligen inte gå till skolan så jag fick dåligt samvete.
Vi ska in till stan & äta lunch med pappa.
Men först fixa lite saker i stan...

& nu sitter vi och kollar på noaksark :P
haha vart har barnprogramet tagit vägen?
När jag avr liten var det bumbi björnarna och astrid lindgren som gällde :D


Brittany murphy är död.
drabbades av hjärtstillestånd imorse. När ambulans kom till platsen var det försent tydligen ?
Herregud alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0