INGEN RUBRIK ALLS!!

Jag sitter och kollar lite klipp på youtube på erik grönwall, han är rätt bra alltså.
Killar som kan spela gitarr har mig helt på fall, det är något av det sexigaste jag vet.
vet inte vad det äår just gitarr och trummor är otroligt attraktiv hos en kille.
raawr.. Helt otroligt vad ett instrument kan göra ;) haha, det är ju inte bara gitarr som funkar du ska ju se okej ut också, har en som ser otroligt bra ut. Helt sjukt sexig alltså synd bara att vi inte vill samma sak..
Suttit och chattat med cassandra i timmar idag, det var skönt att prata av sig lite med någon.
Vi pratade om allt hon ville verkligen veta hur allt var det var skönt att någon bryr sig också.
 


har snackat lite med mamma och så idag hela släkten var där och saknade mig något enormt.
nu kommer tårarna igen fan, jag vet inte vad det är jag saknar bara elvis och sally så jävla mycket det är svårare än vad man tror att lämna hundarna, det är mina små barn. jag vet att dom har det bra och jag får träffa dom om 2 månader igen när jag åker hem i 2 dagar.
Klart jag saknar familjen med men inte på samma sätt, jag älskar min familj saknar min moster och våra kvällar tillsammans och molly och julia, saknar att bråka med carro om allt och inget.

har börjat gilla rabih frpn idol när han sjunger micheal jacksons låt - you are not alone.
verklige bra är låten och han gör den faktiskt mycket bra.
har läst mkt bloggar idag, mina favoriter har ni ju på min blogg längre ner :D hehe.
blir nog sängen snart upp tidigt imon igen och göra allt klart till lunch för imorgon är det julafton för mig.


Ciao my loves!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0