Inte alls långt kvar!

Imorgon ska jag & mamma fixa biljetterna och allting till Londonresan.
Jag börjar bli lite nervös nu faktiskt.
Pirrar i magen , fan tänk om hon tycker jag suger och skickar hem mig direkt då? det är fan pinsamt.
Men det kommer bli skit kul verkligen ser så mycket framemot det.

Gårdagen var helt okej :)
Helt superkul som alltid med zophia, fast hon fick i sig LIIIIITE mycket.
Liiiiiiiiiiiiiiiiiiite mycket säger jag bara.
Men det avr superkul att dansa och sjunga hela kvällen.

Sitter med alexandra nu och hon kollar på my sister´s keeper :P
Hon tycker den är bra, hon kommer snart börja grina hon är så känslig ;) haha


Dags att fixa nu,
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0