Inte många dagar kvar.

Nu är det bara 6 dagar kvar till jag lämnar detta land.
Jag blir mer och mer nervös för varje dag som går faktiskt.
Men jag är yyyyberglad att jag kommer kunna ha internet där nere annars hade jag varit död.
Så jag kan trakassera alla även från england ;)
haha, nej men alltid bra och gött att hålla kontakten med folk.
Kommer även ha cam :D så ni kan få se mig blå&gul ;D
hahah. Allt ska gå skitbra.
Jag gillar att många tvekar på om jag kommer klara detta eller inte, hallå eller.
Tycker att det är liiite kul att helt fel personer gör det också.
Säger dumma saker och så. Blir för jävla trött.
Men fan jag vet att jag kan och jag ger iaf inte upp som dom flesta gör. Jag älskar det jag gör och gör det med glädje.

Idag åker min älskling.
om ca 20 minuter sitter hon på planet till thailand.
Moster kom hem idag och sa att det var sååå varmt.
LYYYYX!
Jag ska ju också utomlands, fast jag räknar inte med att det är soligt i England faktiskt.
tragiskt nog.
Ska få ett par termoridbrallor av moster och ett par nya ridbyxor :D
GÖÖÖTT!


Ska hoppa in i duschen nu sedan bär det av till flatås  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0