It is not goodbye, it's a see you soon again

För mig är det svårt att säga hejdå till dig, för du finns alltid här för mig.
& har alltid gjort nu i 3 års tid och jag har vant mig vid den känslan att ha dig bara ett samtal bort.
Kommer ju vara så nu med men inte samma sak.
Jag kommer sakna dig något enormt.
Säger det här på min kära blogg, för ska jag säga det till dig så kommer det bli så mycket tårar.
Jag älskar dig min pärla.
Det är det jag vill att du ska veta.


du & jag, nu och alltid.

Z.
Vilken pärla, en riktig prinsessa.
Min lilla ängel, du är helt otroligt underbar!
Du åker nu på Onsdag till Thailand, vilken lyx första gången på 3 år som jag inte är här när du kommer tillbaka.
Det är sorligt.
Vill vara här och hälsa dig välkommen hem igen ge dig en fet kram och en blöt puss :)
Jag är så glad för att du är så glad för min skull.
Jag hoppas verkligen att du kommer ner till mig.
Du kommer alltid att vara i mina tankar, vem ska jag ringa och berätta saker för ?
Du är den jag alltid ringer så fort det händer något.
& fia du ska veta hur mycket du betyder för mig. Jag kanske inte visar det men jag hoppas du vet det iaf.
är så glad för din skull också, att du mår bra och har skaffat värdens bästa pojkvän.
Du förtjänar det bästa min lilla loppa.
Du är min partypingla, min stjärna i mörkret. Jag blir så inspererad av dig.
Du är så stark älsklingen och jag beundrar dig något enormt.
När du saknar mig allt för mycket så kan du läsa detta om och om igen och känn all kärlek jag lägger in i detta inlägg.
Du är bäst.
For with me in my heart you will always remain my angel. You are something special, I love you

Kommentarer
Postat av: Z, pärlan, fia kärt barn har många namn ;P

Men kära älsklingen, vet inte riktigt vad jag ska skriva för svar till detta men ett kort försök. Du är mitt mongo Hannah, vet inte alls hur jag skall klara mig ett halv år (eller mer) utan dig. Det finns inget som är så mysigt som när du blir på ditt cpigaste humör och jag blir sååå jävla trött att jag inte riktigt vet vad jag skall ta mig till men hade inte velat ha det på något sätt eftersom det gör varje möte med dig hannah så fruktansvärt unikt för att man inte vet hur du kommer vara hehe. Du är alltid lika omtänksam, genuint snäll, fruktansvärt rolig, cpig (som sagt) söt och mysig. Jag är verkligen jätte glad för din skull, för jag vet att detta kommer passa dig så jäla (ronny & ragge) bra och självklart så kommer jag och per komma ner och hälsa på, och lätt att vi ska få upp per på hästen. om det så blir med blod och tårar, så skall det ske. Älskar dig tjejen och du skall veta att dessa tre åren har varit de bästa vänskapliga åren i mitt liv. PUSSAR OCH KRAMAR din Z

2009-12-14 @ 22:31:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0