It´s a beautyful daaaaaaaay.

Jag tog dej för givet
Att du skulle stanna hela livet
Om jag hade vetat bättre då
Skulle jag aldrig låtit dej gå
Allt vi hade är nu förbi
Det finns inte längre något vi
Ingenting kommer bli som förrut
Vår kärlek har nått sitt slut
Du har tagit det stora klivet
Och gått vidare i livet
Så nu måste jag sluta drömma
Det är dags att gå vidare och glömma

När jag ser dig stå där
Så ser jag inte bara dig,
som alla andra ser dig.
Du står där, så lång och ståtlig.
Som att ditt liv är perfekt.
Skrattandes, leende, lekandes.
Men jag lägger också märke till dom stunder,
Då du ligger och stirrar in i tomma intet-
Bitandes på dina läppar.
Och jag undrar vad som händer där inne i din hjärna.
Jag vet att ditt liv inte är så perfekt
Som du låter det verka som.
Berätta för mig,
Jag kommer göra allt för att förstå.
Jag kommer göra vad jag kan för att hjälpa dig.
Vill bara att du ska veta att jag alltid
Finns här och stöttar dig.
Men förstår att du kanske inte vill berätta för mig.
För jag kan inte berätta min lilla hemlighet för dig,
du betyder alldeles för mycket för mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0