jobba jobba jooobba.

mycket att göra idag eftersom alla hästar stod inne igår pga allt regn. Mmm mer för mig att mocka ur vill säga. Kul kul. Blir kasnke inget rida idag för tiden kasnke inte räcker till eftersom elaja måste gå tidigare också.
jävla bra för mig, ska jobba ensam imorgon med så ska se till att ALLT är klart så jag bara kan lassa på allting imorgon bitti.
Tänk om jag gör något fel då?
nejdå, kommer jag nog inte göra det sitter i ryggen nu vad man ska göra ju ;)
haha. Vi får se vart dagen tar mig, uppdaterar er mer ikväll!!



tack moster för kommentaren!!
saknar er en massa, våra kvällar/dagar :) jättemys!!
Ses snart igen min pärla!!
ps finns ingen bättre moster än min anna !! ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0