Ledig dag ! (y)

My first day off !
I like!

Fan vaknade ändå tidigt som alltid vad är det för fel på mig varför kan jag inte bara sova ut och njuta ? nej jag ska upp och greja och dona såklart!
Drömde sjuka drömmar, läskiga och skrämmade kommer inte riktigt ihåg dom men orkar inte ta det på bloggen iaf :P haha.
Idag ska jag iväg med Lady silsoe och Amy och handla, medans dom fixar sina grejer fixar jag mina :) yes!
fick ju lönen igår, får veckovislön! gött som satan.
Så tänkte att första lönen får man ju fan spendera.
ska köpa lite saker jag behöver och så.

ryggen blir inget bättre alltså, som jag sa igår ramlade jag av Willfred, jävligt klumpigt men vafan sånt händer vetty!
Har för jävla ont i ryggen idag speciellt i svanskotan, den är värst jag går som en rövknullad kärring typ!!
not hot!
Funderade faktiskt på att ta tåget till London men jag får se vart dagen tar mig, vågar nog inte åka ensam :S
Kommer aldrig hitta tillbaka, jodå så farligt är det säkert inte men jag vill vara säker innan jag bär mig av dit och samlat på mig en del mer pengar!! (Y)
Kanske åker in när mina första gäster kommer, har ännu inget planerat men vafan någon kommer ju ner, fia har lovat så!! :D
mohaha, vi får se vi får se.
Inte långt kvar tills jag åker hem heller ;P
den 22 feb
det är ju ett tag men vafan får tänka framåt.
haha elaja var sen idag för att jag inte jobbade :D mohaha L O S E R !
nej han är jävligt duktig på det han gör faktiskt.
men men, han har blivit van vid att ha starka hannah vid sin sida så :P hahaha.
fan va jag är rolig alltså, så jävla boring men nu sitter jag bara och väntar på att lady & amy ska bli klara, jävla
seeega!

haha, fan va seeegt!
tänkeer mycket på mina vovvar ! för mycket, saknar dom som in i bomben, ska prata med lady silsoe idag om jag skulle kunna få åka hem den 20 och komma tillbaka den 23 hade vart gött att ha några dagar hemma för att hinna träffa alla vänner och så..

 en dagens!
men nu är det dags att kila,
Puss puss!

Kommentarer
Postat av: Natalie

Det roliga är att den inte var min julklapp hehe ;)

2009-12-28 @ 12:18:20
URL: http://stylebynatalie.blogg.se/
Postat av: Kamilla

Fin blogg du har!, allt bra?=)

2009-12-28 @ 14:30:36
URL: http://kaamilas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0