migrän

fick världens migrän idag efter jag bloggade första gången så har sovit, så himla skönt men nu måste jag ta mig ut igen för annars kommer jag aldrig somna ikväll..
Kanske ska sätta fölen i skritt maskinen igen för dom är så jävla hyper.
Sedan ska jag bortsa dom två 2 åringarna / valckerna :) har inte avrt inne hos dom än men dom är ybersociala, sedan rusko behöver lite kel den lilla lilla shettisen :) han är för himla söt alltså
jag kan allvarligtalat inte ladda upp mina mobil bilder på denna cp skadade datan
jag får panik vill att alla ska se hur fint det är.

Får väl komma när jag åker hem den 22 februari.
längtar inte hem än om folk undrar, det är ybermysigt här.
Just såhär vill jag bo.
ska ut nu och fota och lite sånt hejdå

Kommentarer
Postat av: Bella

Haha nää, det är från en annan blogg :p

2009-12-24 @ 12:10:43
URL: http://bellybus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0