Min bebis är hemma.

Sally kom hem nyss, så mysigt !
Min pärla, skönt att vara ensam ibland men känslan av att ha henne hos mig är obeskrivlig.
Hon är min skatt jag vet inte riktigt hur jag skulle klara mig utan henne om jag får jobbet i england. Men det löser sig jag vet ju att hon har det bra så.

Idag har jag varit med fia och per en stund, mötte dom i landala :)
Gick runt och grejade lite sedan blev det åhléns jag köpte en ny foundation och läppglans, den nya foundation men roll on shit :D
hoppas den är bra ska testa den imorgon när jag ska med alexandra hem till hennes kolega och dricka lite vin :)
mysigt värre.
Jag försöker lista ut när fia har sin uppkörning men fan va bra hon är på att gömma det den jäveln.
Tror att det är imorgon men är inte helt säker.
Vi får väl se håller tummarna varje dag iaf.


Nu ska jag se lite på las vegas :)

Hoppas på jobbet nu alltså, hade avrit guld värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0