Min lilla sjuka hund.

sally har åkt på den spridande kennelhostan.
Ringde veterinären och hon hade alla symptomer.
Min lilla bebis, det är inget farligt..
Ska snart dra till torget och köpa bisolvon till sally.
Fick lite money av pappa igår så kanske ska köpa en tröja med.

Jag är väldigt trött på mänskligheten, folk skaffar barn, hund, mm fast dom knappt klarar av skolan eller andras barn. Tänk liksom dom klarar knappt av hunden för att den har rätt mkt energi mm.
HUr i helvete ska dom klara ett barn?
Ett barn ligger inte alltid stilla och tyst det är liksom det sista dom gör nästan dom kräver all uppmärksamhet.
Jag tycker man ska vänta tills man är mogen.
M O G E N..

Fick skriva av mig lite iaf,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0