Mina nyårslöften

Den svåraste delen enligt mig, man kan ju skriva upp allt man vill ändra hos sig själv. Det är skitlätt men man ska veta att man kan hålla dom också såklart. Jag har lite jag vill ändra på och kommer göra allt för att göra.

1 Gå ner i vikt, jag gör det inte för att ngn idiot skriver i sin blogg att jag är fet och så vidare. Jag gör det för migsjälv, jag trivs inte som jag ser ut nu. Jag ska gå ner och börja träna that´s it.

2. Lita på migsjälv, ja jag är självsäker och så ibland. Vissa gånger är det inte som man tror jag måste sluta tvivla på migsjälv och börja se att jag är faktiskt ganska bra på saker och ting.  Sluta lyssna på patetiska idioter utan hjärna och bara lyssna på dom som älskar mig och vill mig väl.

3. Säga upp kontakten med x antal "vänner", jag har rätt mycket falska vänner har jag märkt, som utnyttjar och är allmänt jävla falska, snackar skit bakom min rygg och tror att jag inte kommer att få veta det, snor från mig mm. Behöver inte sån skit i mitt liv år 2010. Så Hejdå till er.

4. Öppna ögonen, jag ska se till att fixa till mitt liv, hitta den pojken jag önskar mig. Varesin folk säger att han inte finns eller inte I don´t care. jag ska hitta han den rätta för just mig år 2010 ( förhoppningsvis)

 

Det var mina löften/förhoppningar för 2010, vad är era löften?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0