panik panik paaaanik..

Jag har så mycket tankar just nu, massa saker snurrar runt i skallen på mig måste bara släppa ut det.
Ja jag vet min blogg får lida för det ja, jag blir bara så trött på att allt skiter sig för att någon jävla hora inte kan ge fan i dom bra killarna och bara förstööör. GAAAAASCCCHHH!
Jag tycker mycket bra om honom, men jag tycker mycket bra om elin också.
Jag står mellan två, jag vte inte vem jag ska prata med.
En vill ha mig och har sagt det till mig den andra vill inte, men hallå??? ta den som vill ha dig tänker alla nu.
Men jag är intresserad av den andra personen också..

Om man har ett förhållande, ja jag vet många tänker hur kan hannah sitta och snacka förhållanden hon har aldrig haft någon som varat mer än 2 månader som är mitt rekord JA!
Hur kommer det sig att jag inte kan ha en pojkvän, jag dumpade och jag vte inte varför?
jo jag kanske är lite rädd för att binda mig ja. okej jag är livrädd.
Jag vill inte bli sårad. Jag vill inte att någon ska förstöra mig jag känner migsjälv för väl.
Jag skulle ta det hårt som fan men jag skulle visa alla andra att jag är helt okej.
Som vanligt alltid ett leende, om man har ett leeende så är man okej..
Det är ju bra för mig då slipper man alla jobbiga frågor.
Förhållanden, jag har sett mycket och jag snackar om MYCKET.
både bra & dåligt.
ja jag vet jag aknske inte kan snacka om det men jag kan fan prata om det jag sett.
Jag har ingen aning hur jag skulle bli :P
kan ju tänka mig att i börjar blir jag la ganska nojjig.
vill inte vara det men det är ju bara för att man är osäker..
Om man nu hittar någon att vara med.


Detta med otrohet, det är inget skillnad på otrohet.
Om du är otrogen i börjar av förhållandet eller längre in du är ju förfan lika jävla dum i huvudet iaf.
VARFÖR INTE BARA GÖRA SLUT MED PERSONEN INNAN!?!?!?!
varför vill man göra någon illa?
man kan fan inte komma och säga förlåt, du vad medveten om vad du gjorde.
Fan jag blir så förbannad, jag visste inte vad jag höll på med!
Men förfan är du så jävla dum, vet du inte vad du håller på med?
är du sjuk eller? tala sanning istället.
Fan jag blir så jävla äcklad. Så jäääääävla äcklad, av er allihopa.

Jag är arg, fundersam och orolig.


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0