party party?

Ja, dagen började inte riktigt som jag ahde tänkt mig.
Vaknade vid 11 tiden och går upp tar en macka, Som dom flesta vet har våra hundar haft kennelhostan men elvis har något annat han är hängig och helt borta.
Min bebispojk. Han har fått sin medicin och så men han är inte sigsjälv och det kom nu.
För vid 7 när vi väckte julia och molly var han pigg och drack och så.
Hhhm weard.

Ska ner snart och ta hans temp undra hur han reagerar på att få något i rumpan :O
kanske han gillar det, chester gjorde det iaf :P haha
pojkar pojkar, sedan ska jag lämna min hundar hemma och pka in till stan och möta alexandra.
Vi skulle förhoppningsvis ut men blir nog inte så.
Blir nog mer lite mat och sedan hämta sally hem till alex eller stanna hos mig och kolla på Idol finalen och mysa bara :)

Dagarna bara går utan svar, men jag har ett svar till dig och till alla andra.
- Jag ska inte leka mer!! Slut med lekandet.
Jag tyr mig till pojkar och flickor som bara vill leka men nu vill jag ha mer än så och det kan jag inte få i någon av dom jag leker med. That´s it.


Over and out.

Hoppas allas fredag ska bli lika mysig som jag hoppas min blir.
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0