Rättvist? In my ass.

Jag vet att livet inte alltid ska vara rättvist, jag är verkligen fullt medveten av det.
Men jag vill inte dö ensam som alla säger att jag kommer göra.
jag vill inte vara ensam mer, jag vet att jag har mina vänner och min familj.
jag älskar mina vänner, älskar min familj..
Men jag vill ändå ha en som alltid finns där, som skicka söta sms ringer en efter körningen eller vad som helst.
Jag är så otroligt glad att mina vänner har hittat sina rätta killar, jag hoppas att det håller föralltid med dom..
Ni vet att jag älskar er och önskar er all lycka.

Jag vill hitta honom, han som älskar mig för den jag är.
Han som står vid min sida genom allt, han som håller min hand i en läskigfilm.
Han som tröstar min när jag är ledsen, han som tittar mig djupt in i ögonen och säger att jag är det vackraste han har sett. Han som håller om en och får en att känna sig trygg, han som behandlar en som en prinsessa.
Han som aldrig skulle göra mig illa, han som jag lan prata med allting om, han som säger allt till mig.
Han som hjälper mig i alla väder. Vart är han? kräver jag för mycket?

Jag vill inte dö ensam, kommer jag föralltid att bli allas singel kompis.
Jag vill ha honom, han är fin.
Men han vill inte ha mig.

varför vill jag göra mig själv illa?
varför håller jag på och leker med migsjälv såhär?
Jag mår inte bra av att inte veta vart allting går.
jag vet att allting är en lek, men se på mig. Jag kan inte reglerna, jag vill inte spela mera. Vill inte låtsas mera..
Jag är en sprallig typ, skrattar alltid och älskar att få andra att skratta.
Jag är också blyg men älskar att prata, skämta och skojja runt .
Festa, barn & mysa.
Film, serier & fredagsmys..
Mina vänner, hundar och alla andra djur.
Datorn & spel är helt min grej men gitarr hero isn´t my thing.

finns det någon för mig, show me..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0