some say love.. is ??

Sitter ensam och spelar harpen och kollar på film.
Fyfan va tråkigt vill gå ut och ta ett glas med jessica.
Men pengarna är hos moster min och ska ut imorgon med ida när hon kommer :D
Ska bli fett kul.


Kollar på The blind side, med sandra bullock. Älskar den är helt lost i den.

var i stan förut och mötte per som skulle få tillbaka sin tröja.
tog varsin varm choklad och pratade om fia, den sötnosen som ligger och solar sig nu.
& va man saknade henne just då när man satt och snackade om allting.

Jag känner mig bara så ensam just nu, tiden går långsamt.
Känslorna svamlar i kroppen, önskar att jag hann med en massa innan jag åkte.
Jag vill en massa innan också men har ingen tid.
Inget gnäll.
inget tjat.

hejdå & godnatt för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0