the same the same the same, you don´t know what you´ve got.

Gooooodafternoon!
ligger här i sängen och kollar lite webbtv har ju ledig dag så ska bara chilla kanske ta en promenad senare också.
Hade vart gött, ha min mobil med mig och sjung lite finns ju inte så många här i närheten som kan höra :P
haha & dom som hör stackars dom då förfan ;D
Imorgon är det ridtajm igen förhoppningsvis!
woho!
Undra vem det blir, kanske wixxie hoppas på det så kan man få rida ut istället för paddocken!


har köpt fias födelsedagspresent idag :) ahha hon fyller fan i februari :P
men det var så jävla klockrent !
asnajs, visade per dom i camen han tyckte dom var roliga :D
YEAH BIATCH!!!


Idag är det rekordmatch, Frölunda Indiens vs Färgestad.
önska att man kunde vara där fatta vilken power det kommer vara !

ska chilla nu! KOMMENTERA!


Kommentarer
Postat av: Natalie

Ja det är jätteintressant. Oh, jag kan väl berätta om det i ett inlägg vad pro-ana är osv. :)



Haha, ja precis! ;) Systrar delar med sig, the best of all! Det är absolut inte många som tycker att vi är lika alls haha. :)

2009-12-29 @ 00:39:39
URL: http://stylebynatalie.blogg.se/
Postat av: Natalie

Jag är inne på tredje säsongen, och fick tyvärr slita mig! Samantha är jag inte någonstans men ja, lite Charlotte goes a bit of Carrie! :) Var och en av de är så underbara så:D

2009-12-29 @ 18:12:01
URL: http://stylebynatalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0