Torsdag & 5 dagar kvar

Idag skulle jag ju vara värsta duktig men känner verkligen inte för att göra ett skit idag, bara sitta vid datan och slappa.
Men men måste ju göras, står en stooor sopppåse helt full bakom mig, gött!
Slängt alla jag har känns det som men det är ju inte ens i närheten tomt i mitt rum det är dt sjuka.
5 dagar kvar bara, shit.
& fia är framme i thailand nu den grisen hon solar säkert nu när jag sitter och huttrar i kylan.
Fyfan det är illa.
Idag när jag skulle ut med elvis höll jag bokstavligt talat på att frysa sönder.
Men får skylla mig själv lite när jag går ut i shorts.
Inte smart folket.

Snackar med ida lite och hon kommer hit på lördag :)
woho, ska bli superkul får se vad vi ska hitta på för bus.
Göra Göteborgs gator osäkra kanske :P
haha chansen är nog stor.
Verkligen gött att träffa henne också innan jag åker vi har ju inte setts på ett bra tag.
Ett väldigt bra tag nu när jag tänker efter.
Vi är dåliga på det alltså. men det roliga är att allt känns som vanligt så fort vi ser varandra.


Funderar på att lägga mig i sängen igen med elvis och totto och sappa lite kanaler.
Men jag kommer inte få någoting gjort då fan.Skit samma jag har imorgon på mig också :D



PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0