utsidan är hård, insidan mjukare än dom flesta.

Jag är stark och står för det jag säger, jag gillar mig själv är trygg i mig själv.
Men är också rädd och tar åt mig om vad folk säger.
Jag är kaxig, säger vad jag tycker och tänker.



Jag älskar mina hundar.
Min passion är djur, rida och vänner.
Jag tycker om att jobba.
Jag blir lätt rastlös
Jag är morgonpigg
Jag är inte rädd för spindlar och ormar men tycker dom är lite obehagliga.
Jag gillar både tjejer och killar.
jag är väligt känslig
Jag gråter i sorliga filmer ( om jag är ensam )
Jag har gråtit över 1 kille i hela mitt liv
Jag hoppas aldrig jag får mitt hjärta krossat igen
Jag tror inte att det finns en perfekt pratner till alla
Jag gillar godis & coca cola
Jag gillar att baka
Jag älskar att umgås med vänner
Jag har förlorat många på kort tid.
Jag känner mig ofta ensam
Jag vill bli kär
Jag älskar sommaren
Jag älskar att åka till fjällen
Jag är lat ibland
Jag är fruktansvärt besviken på många vänner
jag kommer aldrig att glömma min första kärlek
Jag har varit med om mycket som många inte vet om.
Jag skulle kunna offra mitt liv för dom jag älskar.


This is me.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0