what can I say.

Godkväll gokväll!
regnet bara öser ner här :/ inte kul alls, jag ägnat eftermiddagen åt att mata djuren och träna lite med Rasko :D han är ju lite skygg för andra så jag myser och kelar med honom vilket jag är bra på :) han är så liten och  söt..
Imorgon har regnet npg slutat får vi hoppas för vi ska egentligen hinna med alla hästarna innan nyår :/ kanske får rida dolly också, hon är champion i dressyr :P ojojoj!! Men vi får se för hon kommer i sista hand, ska hinna med daisy, willfred, wixxi & winkan men vi är ju två :) millie är fortfarande för smal och får gå i skrittmaskinen :D
Hoppas på att släppa ut fölen imorgon på stora fältet ska också försöka övertyga om att släppa dom med wilfred och sydney för alla 4 behöver bråka av sig lite..

Kollar på film förut med Lady silsoe, dreamer. Mycketbra!
svårt att hålla tårarna tillbaka jag är en sådan lipsill i sådana filmer :/
buhu..

Men nu ska jag snart sova, hääärligt!
är rätt trött, man blir lätt det här. arbetar hela dagarna. & tänker mycket fan jobbigt för hjärnan.



Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0