Frågestund :)

Har fått en del frågot mycket via mejl faktiskt.
Alltid lika kul med frågor.


Sandra, vad är det för hundar du har ? hur gamla är dom? & vad heter dom?

Svar, det är två stycken chiwauwa eller hur dom nu stavas, och en fransk bulldog. Totto den ljusa lilla chiwauwauan är 3 år Elvis den andra chiwauwaun är 2 och sally bulldoggen är 1 år nu.
Som sagt Elvis Totto & Sally är deras vackra namn :D

Anonym, Varför har du inte pojkvän du är ju skitsnygg!

Svar, tack så hemskt mycket för komplimangen, jag är inte själv redo för förhållande just nu. har aldrig varit i ett långvarit förhållande och så. jag litar inte på människor och är väligt osäker i migsjälv så det är väl lite därför också :).

Elinmoemoe, varför har du så många hundar?

svar, Elvis skaffade vi för två år sedan och har fasnade verkligen för mig och jag för honom så vi skrev över honom på mig istället, sedan fick vi totto och hon gillar inte mig så hemskt mycket hon är inte min hund faktiskt hon är mammas. Sedan kom sally som min lillasyster köpte men sedan tröttnade på jag ahde tagit hand om henne rätt mycket så jag tog över henne också. Hundar är det bästa som finns eller alla djur är väl det för mig egentligen :D nästa hund blir en stor :)

Johan BB, Varför har du inte kvar hästen ?

Svar, Det tog för mycket tid när jag gick i skolan och hon som blev medryttare då ida hon var jättebra med honom och dom passar verkligen tillsammans så kändes bäst att göra så.
Älskade den lille buskillen men han har det mycket roligare med en lite yngre tjej som gillar bus och stohej lite mer och hon hoppar med honom som han älskar att göra. Men i framtiden blir det nog en pålle till ;)



Tack för frågorna, fråga gärna mera försöker svara på alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0