Godkväll gott folk, snart natti natti!

Idag blev det ett ganska sent inlägg, sitter här i mitt rum med ett ljus som är tänt, älskar tända ljus och när man släcker dom luktar det jul :P ett vanlij ljus är det, luktar jättegott.
Kan behövas iblande efter sally fisattacker :P
Idag har jag inte gjort mycket åkt inlines igen :) fan va jag tycker att det är roligt :P
Fick hem mitt nya bankomatkort idag också ! WOHO! äntligen typ.

Nu ska allra sista betalningen på försäkringen göras sedan är inte chester min längre, han har fått hovböld nu den stackarn så han fick gå gipsad i en vecka nu :/
men ska bli skönt att få affärerna gjorda liksom så man har det bakom sig, ska försöka åka ut och hälsa på lite mer nu men klart att det är jobbigt liksom men vissa verkar inte fatta det riktigt men vem orkar bry sig. Jag vet vad jag känner.

varit ute och kört lite idag också, pluggat lite teori med.
På lördag åker lilla sally hem till maritza till på söndag :)
ååh hon har ju inte fått träffa sin bea på jättelänge nu ju . sorligt. Elvis kankse skulle till anton och dom kommer ju inte att ha någon hemma :) jo lilla lilla totto såklart henne vill ingen annan ha :P nee, lilla sötnosen!

 lillpojken med sin prinsessa<3
Nu ska jag hoppa i säng, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0