grattis fia <3

WOOOHOOOO!!!!!! Zophia klarade sitt teoriprov idag, så¨stolt över min lilla pärla.
Hon är så duktig! Hon lurade mig allt den lille skiten, hon ringde mig för jag missade första bussen så jag var på bron när hon ringde mig och sa att hon inte kunde ta det just nu. SÅ när hon kom av spårvagnen så såg jag hennes leende och visste det, hon är fan gryyym!
Vi tog en långfika och sen gick vi i massa affärer!

Nu sitter jag hemma och bloggar lite, laddar ner lite two and a half men.
Ska snart ut & åka inlines idag igen :) haha..
kanske sticker hem till moster sen får väl se, fan vet inte vad jag ska göra hela dagen verkligen..
suuug på den.

Sally är lite seg idag ser jag, hon har däckat av i min säng.
Elvis är lika trött han med.

I helgen kanske jag ska vara med zophia, ska se massa skräckfilm och spela spel :D haha.
Ska bli fett kul alltså.

Jag är bara så jävla trött på att vänta alltså, vill inte vara den som alltid ska börja ett samtal..
fattar du inte att jag vill, haha! Vill så mycket mer än du.
ohja.

 I wanna take a ride on your discostick.. woho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0